czwartek, 26 maja 2016

Ten przyjaciel

 Czy mieliście kiedyś tak , że przyjaźń z kimś może zakończyć przyjaźń zarówno drugą jak i ważną osobą dla ciebie ?
       Czy tylko ja tak mam?  że jak udało mi się spotkać osobę która może mi pomóc ,  wesprzeć mnie w trudnych chwilach , przytulić mnie gdy tego potrzebuje , rozśmieszy mnie do łez dzięki czemu czuje się wspaniale , Musi odlecieć do kogoś innego ?
       Nigdy nie znalazłam prawdziwej przyjaciółki tak zwanej "BFF"  , Nie raz miałam takie podejścia np, w pierwszej klasie podstawówki  , na początku się tylko kolegowałyśmy , później była to więź mocniejsza , sądziłam że to przyjaźń na lata , że jest prawdziwa . Jednak wciągu jednego dnia , jednej godziny , jednej minuty  czy jednej sekundy wszystko się zmieniło . Podczas jednego wydarzenia wszystko się zmieniło . Już nie siedziałam z nią w ławce siedziała z koleżanką obok , a ja sama .
Już nie było wspólnych rozmów na lekcjach , nie było wspólnych prac plastycznych na ławkach , nie było już niczego tylko marne hej mijając się za pierwszym razem na korytarzu szkolnym . Patrzą jak się śmieje razem z swoją nową koleżanką moje serce mnie rozrywało . Nie sądziłam  , że będę tak ubolewać przez cały czas , jednak  nasze stosunki się polepszyły w czwartej , piątek i szóstej klasy tylko że nie do tego stopnia co bym chciała bo jednak ona dalej była wierna swojej nowej przyjaciółce  . Rany na moim sercu dalej nie są  zagojone . Pogodziłam się z tym że już nigdy nie będzie tak samo jak dawniej . Były osoby którym to przeszkadzało to że próbuje walczyć o tą przyjaźń  i próbowały mnie nastawić przeciwko jej  , ja głupia się ich słuchałam  , wierzyłam im w każde słowo  i doszło do tego stopnia , że nawet zależało mi na nich . Byłam oślepiona tymi miłymi słówkami jednak nie na tyle oślepiona żeby nie zauważyć że obgadują mnie za moimi plecami  . Po czasie ta przyjaźń się skończyła nie mam z nimi kontaktu , na ulicach omijam ich jakby nic się nie stało , lepiej tak będzie dla mnie i dla nich .
Nauczyłam się  żeby nikomu nie ufać , podchodzić do każdego z małym dystansem , nie oczekiwać niewiarygodnego , wiem że to się wydaje   nie ludzkie czy coś podobnego jednak uważam że dla mnie tak będzie najlepiej dla mojego serca  i umysłu 


I oto kolejny post !
Tamten chyba się wam spodobał , nie wiem nie potrafię czytać w myślach  XD
Myślę  , że ten też wam się spodoba i inne które są w drodze
Zakładając bloga myśałam o tym by pisać jak w pamiętniku wyżalić się wam zawsze jest mi wtedy lepiej na dusz <3
Jest nowa strona na blogu , możecie się dowiedzieć trochę o mnie i co na blogu będzie dokładniej
i jakie są moje plany na przyszłość
I to chyba wszystko
Więc
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = OBSERWUJESZ <3

12 komentarzy:

  1. Kiedyś wydawało mi się, że znalazłam prawdziwą przyjaciółkę, jednak teraz mogę spokojnie stwierdzić, że nigdy nią nie była. OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedys przyjaciółkę, a teraz nawet cześć nie mówimy :(

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak miałam, po prostu się przesiadła do kogoś innego a w dzieciństwie to był koniec XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja przyjaźń na szczęście od dzieciństwa się jeszcze całkiem dobrze trzyma. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś super przyjaciółkę, jednak zmiana szkoły i towarzystwa okropnie na nią wpłynęła :(

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście czasem tak jest. W 4 klasie Full "przyjaciółek" a teraz w gimnazjum 3. Teraz jest super ;) pozdrawiam cieplutko, super blog OBSERWUJĘ i zapraszam w wolnej chwili: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjaźń jest ważna, lecz czasem dobrze polegać na sobie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na to samo xxx
    xxxolix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety tak bywa :/
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze by być tak zwanym "bff" dla samego siebie, jeżeli na tej płaszczyźnie nie jest w porządku nie ułożymy zdrowej relacji z innymi ludźmi.
    Zapraszam do mnie <KLIK>

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutna prawda, ale niestety tak jest :/

    Będę wdzięczna za kliki :)
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :D
    http://mojswiatnudnyleczzaskakujacy.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń